
Web Sitesi ile Alakalı Sorularınız
Nasıl üye olabilirim?
Web sitemizin üst menüsünde bulunan Kayıt Ol butonu ya da mobil sitemizde arama bölümünün yanında bulunan Giriş Yap/Üye Ol butonu ile kayıt işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Nasıl sipariş verebilirim?
Web sitemizde nasıl sipariş oluşturacağınızı anlatan bir döküman bulunmaktadır. İncelemek için TIKLAYINIZ
Alışveriş Listeme Nasıl Ürün Ekleyebilirim?
Favori listenize ürünlerinizi ekleyebilir ve kolayca takip edebilirsiniz.
Siparişime ürün ekleme/çıkarma işlemi yapabilir miyim?
Maalesef bu işlemler prosedürlerimiz gereği yapılamamaktadır.
İnternet sitenizdeki fiyatlar mağazalarınızda da geçerli midir?
Web sitesine özel olan kampanyalar ve istisnai durumlar dışında fiyatlarımız mağazalarımızda da geçerlidir. Bazı ürünler ise mağazalarımıza özel fiyatlarla kampanyada olabilir. En doğru bilgi için lütfen şubelerimizi ziyaret ediniz.
Ürün fiyatları zamanla değişiyor/güncelleniyor. Bunun sebebi nedir?
Sitemizdeki yabancı menşeli ürünler döviz kuruna bağlı olarak TL üzerinden güncellenebilmektedir. Ayrıca zamanla farklı ürünler farklı kampanyalarda yer alabilirler.
Üyeliğimi nasıl silebilirim??
KVKK aydınlatma metni içerisinde belirttiğimiz üzere veri sahibi başvuru formunu doldurarak [email protected] mail adresine gönderebilir ve üyeliğinizin kapatılarak anonimleştirilmesini sağlayabilirsiniz. Çerezlerinizi ise her bir tarayıcı için geçmişi ve tanımlayıcı bilgileri silerek temizleyebilirsiniz. Chrome için tarayıcınızın adres bölümünde yer alan, “kilit işareti”ni tıklayarak, “çerezler” sekmesinden çerezlere izin verebilir veya engelleyebilirsiniz.
Ödeme ve İade İşlemleri ile Alakalı Sorularınız
Siparişimin ödemesini nasıl yapabilirim?
Siparişinizin ödemesini banka/kredi kartlarıyla veya Havale/EFT ile yapabilirsiniz.
Siparişimin ödemesini birden fazla kartla yapabilir miyim?
Birden fazla kartla ödeme yalnızca mağazamızda yapılmaktadır. İnternet sitemizden yapılan satışlarda bu işlemi gerçekleştiremiyoruz.
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Kredi kartına toplam kaç taksit yapıyorsunuz?
Güncel taksit oranları ve vade farkları için ödeme sayfasında yer alan TAKSİT SEÇENEKLERİ sekmesinden ya da siparişinizin toplam tutarı üzerinden görüntülemek isterseniz sipariş tamamlama ekranında kredi kartınızı girdiğinizde TAKSİT SEÇENEKLERİNİ GÖR bölümü ile görüntüleyebilirsiniz.
Kredi kartına taksitli alışverişlerde iade işlemini nasıl gerçekleştiriyorsunuz?
Pure Clean tutarın tamamını ödeme yaptığınız bankaya tek seferde öder, bu tutar banka tarafından kartınıza sipariş sırasında seçtiğiniz ay kadar taksitle iade edilir.
Havale/EFT ödemelerinde iade işlemini nasıl gerçekleştiriyorsunuz?
Sipariş iptalinden kaynaklanan iade işlemleri için SİPARİŞ İPTAL sayfasındaki bilgileri kontrol ediniz. Ürün iadesinden kaynaklı iade işlemlerinde ürün iadeniz onaylandıktan sonra banka hesabınıza iade süreciniz başlatılmaktadır. Ödemenizin banka hesabınıza aktarılabilmesi için ödeme yapmış olduğunuz iban bilgilerini [email protected] adresine göndermelisiniz.
Kapatmış olduğum kredi kartına iade nasıl yapılacak?
İadesi sistem tarafından ödeme yaptığınız kredi kartı hesabınıza gerçekleştirilmektedir. İade gerçekleştiğinde e-mail ile bilgilendirme yapılacaktır. Bilgilendirme sonrasında bankanız ile görüşüp yatırılan tutarı bankanızdan tahsis edebilirsiniz. Yasal süreçte de farklı bir şekilde müdahale şansımız bulunmamaktadır.
Kredi kartı taksitlendirmelerinde vade farkı uygulanıyor mu?
Kredi kartı taksitlendirmelerinde vade farkı uygulanmaktadır. Vade farkı oranlarını ürünlerin içerisindeki ve siparişinizin son aşamasındaki “Taksit Seçenekleri” bağlantısından görebilirsiniz.
Telefon üzerinden sipariş verilebiliyor mu?
Maalesef telefon üzerinden sipariş alamamaktayız.
Nakit ödemede taksitlendirme var mı?
Nakit ödemelerde taksitlendirme seçeneğimiz yoktur. Yalnızca kredi kartlarına taksit yapılmaktadır.
Havale ödemelerinde indirim yapılıyor mu?
Havale ödemelerinde indirim yapılmamaktadır.
Havale/EFT ödemesini nasıl yapacağım? Ödemeyi size bildirmem gerekiyor mu?
Sipariş tutarınızı Banka Hesapları sayfasında her alan herhangi bir hesaba transfer edebilirsiniz. Bu işlemi ilgili bankaların şubelerinden, internet şubelerinden, mobil uygulamalarından veya ATM’lerinden yapabilirsiniz. Ödemenizi yaparken alıcı adının “Viva Yazılım Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi” olduğundan emin olunuz. Aksi takdirde ödemeniz hesaplarımıza geçmemekte, tarafınıza iade edilmektedir. Ödemenizi yaptıktan sonra dekontunuzun taranmış hâlini veya fotoğrafını [email protected] adresine gönderdiğinizde siparişiniz en kısa süre içerisinde onaylanacaktır.
Kargo Süreci Hakkında Sorularınız
Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?
Siparişlerinizi, Yurtiçi Kargo ve Mng Kargo aracılığıyla sizlere ulaştırmaktayız.
Siparişimde adres değişikliği nasıl sağlayabilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce adres değişikliği sağlanamamaktadır. Siparişiniz kargoya verildikten sonra ise teslimat sağlatmak istediğiniz adresinize Yurtiçi Kargo veya Mng Kargo Çağrı Merkezi’ni arayarak güncel bilgileri kargo firması ile paylaşabilirsiniz.
Kargo paketimi teslim alırken nelere dikkat etmem gerekiyor?
Siparişinizi kargo teslim aşamasında eksik ya da hasarlı olup olmadığı konusunda kontrol etmeniz gerekmektedir. Gelen kurye ya da kargo personeli paketinizin kontrolü için sizi bekleyecektir. Siparişinizin tam olduğundan ve herhangi bir hasar oluşmadığından emin olduktan sonra teslimatı tamamlayınız. Kargo paketinizi sağlam şekilde teslim aldığınızdan emin olmadan kargo formuna imza atmayınız ya da sms ile gelen kodu iletmeyiniz.
Normal şartlar altında, İstanbul içindeki teslimatlar kargoya verildikten sonra 24 saat içinde; İstanbul dışı teslimatlar ise (kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçeye taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte) 2-5 gün içinde yapılır.
Lütfen kargo tutanağını imzalamadan (ya da sms kodunuzu söylemeden) önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise hiçbir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir.
Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden hanntech.com.tr sorumlu değildir. Eğer kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Herhangi bir problem olduğunu düşünmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içerisindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinden kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz. Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız. PURECLEAN.COM.TR’ye ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir. Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.
Kargo ücreti alıyor musunuz?
Satın aldığınız ürünlerin desilerine göre 100,00 TL gibi bir kargo ücreti siparişinizin toplam tutarına yansıtılmaktadır. Siparişinizin son adımında kargo ücretini görebilirsiniz.
Ürünüm kargodan hasarlı geldi. Ne yapmalıyım?
Siparişi asla teslim almamanız ve kapıda kargo hasar tutanağı tutturarak geri göndermeniz gerekmektedir. Siparişi hasarlı ya da eksik şekilde teslim almanız durumunda maalesef yardımcı olamamaktayız. Kargo görevlisi teslimat aşamasında siparişinizde hasar ya da herhangi bir eksik olup olmadığı konusunda gerekli kontrollerinizi yapabilmeniz için sizi bekleyecektir.
Fatura ile Alakalı Sorularınız
Sitenizde satılan ürünler faturalı mıdır?
Sitemizden satın aldığınız tüm ürünler faturalı ve garantilidir.
Faturam ne zaman ve nasıl gönderilecek? Gelmediyse ne yapabilirim?
Siparişiniz tarafınıza teslim edildikten 7 gün sonra üyeliğinizde kayıtlı olan e-posta adresinize e-arşiv faturanız gönderilecektir. Eğer 8’inci günde de gelmediğini düşünüyorsanız lütfen spam klasörünüzü de kontrol ederek [email protected] adresine mail gönderebilirsiniz. Mail ile destek taleplerinizde 7 gün dolmadan maalesef faturanızı bizler gönderememekteyiz.
Siparişimin faturasını firma adına kestirebilir miyim?
Siparişinizin adres seçimi aşamasında “Fatura Adres Tipi” alanını “Kurumsal” olarak seçerek firma adına fatura kestirebilirsiniz. Bireysel verilen siparişler kurumsala, kurumsal verilen siparişler bireysele çevrilememektedir.
Yardıma mı ihtiyacınız var?
Bizi takip edin!
Daha Fazla Bilgiye Mi İhtiyacın Var?
İletişim
Yaşadığınız tüm sorunlar için bize mesaj bırakabilir, dilerseniz Canlı Destek Hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Canlı Destek
Canlı Destek Hattımızdan bizlere ulaşabilir, Canlı Sohbet üzerinden bizlerle iletişim kurabilirsiniz.